:: Menu ::

Przejścia użytkownika Gleba i Marta
Rejon Droga, wycena, styl Data przejścia Autor przejścia

Tatry, Galeria OsterwyV znamení ¹pagety IV+ OS 2017-07-02Gleba i Marta
Droga urodą nie powaliła ;) Fajna na zimę bo sporo trawek wszędzie. Na pierwszym wyciągu widać było zacieki wodne co nie zachęcało. Za to całkiem sucho było na pierwszym wyciągu od Superstoku za 6- do wspólnego stanu i tą opcję wybraliśmy. Marta poprowadziła ten wyciąg i było to pierwsze jej prowadzenie w Tatrach. Na drodze jedynie stare przerdzewiałe haki. Na końcu drogi wylądowaliśmy w lesie kosówek i zaczęło padać. Przebrnięcie przez ten las za 6.60. Zjazdy w totalnej lufie.

Tatry, GerlachDroga Kurczaba VI- OS 2016-08-28Gleba i Marta
O 2 meldujemy się nad Batyżowieckim Stawem. Odradzam koleby najbliższe szlaku bo służą innym celom niż spanie w nich. Mieliśmy ruszać przed świtem, ale zaspalismy i to grubo. Pod ścianą jesteśmy przed 10 dopiero. Kluczowy pierwszy wyciąg w moim odczuciu z bardzo promocyjną wycena. Trzeci i czwarty wyciąg robiliśmy jako jeden. Potem zacięciem pod okapikiem w lewo (V+) i według topo po kilku metrach stanowisko, ja poszedłem dalej bo nie było tam komfortowego miejsca na stan. Wrażenie zrobił na mnie kominek powyżej z którego wychodziłem przodem do doliny hehe. Cała droga lita jedynie u samej góry w terenie za II ok 40 metrow z dużą ilością luźnych kamieni. Droga nie tak piękna jak w internetach opisują. Z naszym tempem w teren nie wspinaczkowy dochodzimy gdy się już ściemnia. Biwak pod szczytem nie był zaskoczeniem hehe. I dobrze, bo zejście do łatwych nie należy, nocą było by sporym problemem.

Tatry, MnichDroga Orłowskiego V- TRAD 2014-06-08Gleba i Marta
Warunki na Mnichu idealne. Nawet głęboko w kominku Orłowskiego sucho. Na podejściu trzeba było przejść w jednym tylko miejscu 6 metrów po śniegu. Poszliśmy wariantem Siekierskiego. Na całej drodze komfortowo wszystko siada. Nie ma ekspozycji. Stany obite w bardzo wygodnych miejscach. Wszędzie lito. Jedynym mankamentem może być tłok na tej drodze. Droga dobra na początki w górach.